دانلود فیلم و اهنگ
***مطالب جالب***


دوستان
موضوع: <-PostCategory->

در شهر هایکو استان هاینان واقع در جنوب چین یک شهروند چینی به نام «وانگ چنتای» با دماغ خود یک خودرو را به مسافت ۱۰ متر کشید. بنا به این گزارش، این مرد چینی این خودرو را با چهار سرنشین داخل آن، تنها در ۱۲ ثانیه به مسافت ۱۰ متر حرکت داد.
 
 




نویسنده : علی
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

, پیشرفته ترین موتور سیکلت دنیا در ایران (خنده دار), پیشرفته ترین موتور سیکلت دنیا در ایران, موتور سیکلت, پیشرفته ترین موتور سیکلت دنیا, موتور سیکلت دنیا در ایران, عکس, سایت عکس, عکس خنده دار, خنده دار, تصاویر جالب, تصاویر خنده دار, آخر خنده, جالب, عکس جالب, عکس های خنده دار




نویسنده : علی
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

فرزند تام کروز و کتی هولمز خوشتیب ترین کودک هالیوودی شد!




نویسنده : علی
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




نویسنده : علی
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

رايت سريع CD و DVD با SpeedBurn Disc Maker v3.0.1
با استفاده از نرم افزار SpeedBurn Disc Maker ، در کمتر از چند مرحله اطلاعات و فايل هاي مختلف خود را برروي انواع سي دي و دي وي دي رايت کنيد . مي توانيد فايل هاي ISO را نيز رايت کنيد و همچنين از CD , DVD هاي با قابليت rewriteable نيز پشتيباني مي کند . سي دي ها و دي هاي صوتي و تصويري خود را از فرمت هاي AVI ، MP4 ، FLV، SWF، WMV، WAV، MP3، WMA، OGG، AAC و ... رايت کنيد و همچنين آنها را ريپ کنيد . حجم کم نرم افزار نيز از وي‍ژگي هاي آن است که در ادامه ي مطلب ميتوانيد از سايت پاتوق يو دريافت کنيد .

 




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

ويرايش حرفه اي تصاوير با Fhotoroom Artizen HDR v3.0.3
با توجه به نرم افزارهاي مختلف در زمينه ي ويرايش عکس ، قطعاً تمامي کاربران از چگونگي ويرايش ساده ي تصاوير با خبر هستند ولي Fhotoroom Artizen HDR يک نرم افزار قدرتمند و در عين حال ساده مي باشد که امکان ويرايش حرفه اي تصاوير را به کاربران حرفه اي و ساده مي دهد . داراي 60 ابزار مختلف و مفيد براي ويرايش است و از اکثر فايل هاي تصويري از جمله RAW پشيباني ميکند . نسخه ي جديد با استفاده از 6X بسيار سريعتر شده است و با پردازنده هاي مختلف نيز سازگاري دارد . از ديگر قابليت هاي Fhotoroom Artizen HDR ميتوان به افکت هاي مختلف ، امکان تولید صفحات DHTML و HTML ، آپلود برروي سايت هاي اشتراک گذاري تصوير به صورت مستقيم ، پشتیبانی از RAW دوربين هاي ديجيتال ، تبديل RAW به JPG ، ساخت تصاويري با رزولوشن بسيار بالا ، تنظيم کيفيت خروجي تصاوير ، امکان اضافه کردن حاشيه ، جلوه های بصری  چشمگیر و ... اشاره کرد .




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

خبرگزاری‌ها- مایکروسافت پیکار تبلیغاتی سه روزه تازه خود بر ضد گوگل را با برشمردن مزایای تازه ترین مرورگر اینترنتی خود یعنی IE9 آغاز کرده است.
مایکروسافت در این تبلیغ مدعی شده IE9 از همه مرورگرهای دیگر برتر است و مانع از ردگیری عملکرد کاربران توسط شرکت های تبلیغاتی می شود.
مایکروسافت هفته گذشته هم آگهی بزرگ تمام صفحه ای را در روزنامه ها و نشریات معتبر آمریکایی مانند نیویورک تایمز، وال استریت و یو اس ای تودی چاپ کرده بود و در آنها از تصمیم گوگل برای تغییر سیاست های مربوط به حریم شخصی خود به شدت انتقاد کرده و در مورد تبعات آن به کاربران اینترنت هشدار داده بود.
در دومین آگهی مایکروسافت در این زمینه بر برتری ومزایای سرویس های هات میل و آفیس 365 بر جیمیل و سرویس اسناد گوگل تاکید شده بود. گوگل هنوز واکنشی به رجزخوانی های مایکروسافت نشان نداده است. مایکروسافت مدعی است کنترل امکانات خدماتش در مقایسه با سرویس های مایکروسافت بسیار آسان تر است و کاربران خدمات مایکروسافت راحت تر می توانند اطلعات حساسشان را کنترل کنند.
در یکی از این آگهی ها به کنایه تاکید شده که تنها مشتری حقیقی و واقعی گوگل آگهی های تبلیغاتی است و سیاست های گوگل بر این اساس تنظیم می شود.




نویسنده : علی
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

پربازدیدترین وبسایت ایرانی در سال 2011 میتوان وبسایت پیوندها را پربازدیترین و موفقترین وبسایت ایرانی در سال 2011 معرفی کرد. این وبسایت در سال 2011 توانست با طی کردن رتبه های زیر 100 ایران سرانجام به ترافیکی فوق العاده دست یابد و در رتبه 4 پربازدیدترین وبسایت های ایرانی طبق رتبه بندی وبسایت الکسا قرار گیرد. این وبسایت هم اکنون بایستی با وبسایت های گوگل، یاهو و بلاگفا  برای پشت سرگذاشتن رتبه های 3 تا 1 ایران رقابت کنند. این احتمال می رود تا انتهای سال 2012 پیوندها بتواند با پشت سرگذاشتن بلاگفا یعنی پربازدیدترین سرویس وبلاگدهی ایران که مسلما بیشترین تولید محتوا را در میان سرویس های وبلاگدهی ایرانی بر عهده دارد، پشت سربگذارد. این یعنی تمامی وبسایت های ایرانی که وظیفه تولید انواع محتوا را در وب ایران به عهده دارند توانایی رقابت با یک وبسایت که جنبه لینکدونی را دارد، ندارند.

اصل ماجرا:

مسلما همه ما میدانیم که وبسایت پیوندها همان صفحه فیلترینگ است. در چند سطر بالا خواستیم شما را با عمق فاجعه مانوس کنیم! بی راه نیست اگر بگویم پیوندها بیشترین مخاطب را در طول روز دارد. چون وبسایت بلاگفا مسلما فیلتر نیست و صفحات وبلاگ های آن روزانه چندین بار توسط کاربران مرور می شود و اگر این طور بررسی کنیم، پیوندها را باید پربازدیدترین وبسایت ایران معرفی کنیم چون با حداکثر مرور 2 بار صفحات آن توسط کاربران توانسته در رتبه 4 ایران قرار بگیرد.

این پیش بینی می شود که این وبسایت در سال 91 رتبه بلاگفا را تصاحب کند همانطور که امسال توانست سرویس های وبلاگدهی میهن بلاگ و پرشین بلاگ را پشت سر گذارد. اگر امروز از این قضیه تاسف میخوریم در آن زمان چه خواهیم کرد؟ یعنی بازدید وبسایتی که طبق آمار الکسا 46 درصد کاربران فقط یکبار صفحات آن را مشاهده میکنند و حداکثر بازدید هر کاربر 3 صفحه است، توانسته است بر سرویس های وبلاگدهی برتر یک کشور که روزانه به تولید محتوا مشغول هستند فائق آید.

آیا اشکال از ما کاربران وب است یا جای دیگری مشکل بزرگتری در کار است؟ آیا ما روزانه بایستی بارها با صفحه فیلترینگ مواجه شویم؟ آیا ما اشتباه میکنیم که با چنین صفحه ای مواجه می شویم؟ مدیران سایت ها مقصر هستند؟

ما این نوشته را از دید یک مسئله سیاسی نگاه نمیکنیم، ما کاربران وب هستیم و سیاسی بازی نمیکنیم. ما خواستار یک وب پویا و بدون مشکلات کنونی هستیم. ما منکر نیاز به مسدود شدن برخی از سایت ها نیستیم ولی مسلما با وضعیت فعلی نیز موافق نیستیم. مهر تایید صحبت های ما نیز تعداد کاربرانی است که روزانه با صفحه فیلترینگ مواجه می شوند. آیا این تعداد مخاطب که با صفحه فیلترینگ مواجه می شوند همگی به دنبال محتوای مجرمانه هستند؟

پاسخ سوال را به مسئولین محترم و شما خواننده گرانقدر واگذار میکنیم. نوشته های بسیار در نقد صفحه فیلترینگ ایراد شده است و نیازی احساس نمی شود که ما نیز به نقد این صفحه بپردازد. ما فقط خواستیم عده ای را از وضعیت کنونی آگاه تر سازیم.




نویسنده : علی
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 384
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 28535
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

علی ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : alidl0@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات