دانلود فیلم و اهنگ
***مطالب جالب***


دوستان
موضوع: <-PostCategory->

 " گلشیفته فراهانی " خواننده و بازیگر نقش های سخیف فیلمهای خارجی  در جدیدترین فیلمش، نقش یک رقاصه را بازی می کند .

فراهانی در این فیلم نقش یک زن مهاجر عرب را دارد. وی پس از جدایی از همسرش به دنبال کار مورد علاقه اش ” رقص عربی” می رود .

 




نویسنده : علی
جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

  عجیب‌ترین مهریه‌های ایران

مهریه های عجیب و غریب گاهی شگفت انگیزتر از آن هستند که بتوانید آنها را باور کنید. مهریه هایی که اگر عاقبتشان به شکایت و دادگاه نرسد، شاید هیچ وقت از وجودشان با خبر نشوید! با این حال، خیلی از کسانی که در گوشه و کنار این کشور ازدواج می کنند، با هزار و یک دلیل سراغ این مهریه ها می روند؛ ترس از آینده، خلاقیت یا حتی علاقه های عجیب شخصی! 

بال مگس 

یکی از عجیب ترین مهریه های تاریخ ایران چهار سال قبل در شعبه 264 دادگاه خانواده به اجرا گذاشته شد: یک کیلو بال مگس! سال 86 بود که زنی با مراجعه به دادگاه خانواده به قاضی گفت تنها در صورتی حاضر به طلاق می شود که همسرش یک کیلو بال مگس مهریه او را بپردازد! او که سومین ازدواج خود را شکست خورده می دید، دلیل جدایی از همسرش را فریبکاری او عنوان کرد و گفت: «همسرم علی رغم متاهل بودن، با من ازدواج کرده و حالا من تا مهریه ام را نگیرم از زندگی اش بیرون نمی روم.»




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

  دختر: می دونی فردا عمل قلب دارم؟
پسر: آره عزیز دلم
دختر: منتظرم میمونی؟
پسر رویش را به سمت پنجره اطاق دختر بر میگرداند تا دختر اشکی که از گونه اش بر زمین میچکد را نبیند
پسر: منتظرت میمونم عشقم
دختر: خیلی دوستت دارم
پسر: عاشقتم عزیزم
************


بعد از عمل سختی که دختر داشت و بعد از چندین ساعت بیهوشی کم کم داشت هوشیاری خود را به دست می آورد، به آرامی چشم باز کرد و نام پسر را زمزمه کرد و جویای او شد.
پرستار: آرووم باش عزیزم تو باید استراحت کنی.
دختر: ولی اون کجاست؟ گفت که منتظرم میمونه
به همین راحتی گذاشت و رفت؟
پرستار: در حالی که سرنگ آرامش بخش را در سرم دختر خالی میکرد رو به او گفت: میدونی کی قلبش رو به تو هدیه کرده؟
دختر: بی درنگ که یاد پسر افتاد و اشک از دیدگانش جاری شد: آخه چرا؟؟؟؟؟؟ چرا به من کسی چیزی نگفته بود و بی امان گریه میکرد
پرستار: شوخی کردم بابا ! رفته دستشویی الان میآد




نویسنده : علی
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 ک مرد نپالی مدعی است کوتاه قدترین مرد جهان است. تلویزیون دولتی نپال اعلام کرد چاندرا باهادور دانگلی، هفتادو دو سال دارد. دانگی که ساکن یکی از مناطق دور افتاده در غرب نپال است پنجاه وپنج سانتیمتر قد و دوازده کیلوگرم وزن دارد.

 
 
 


وی که مدعی است کوتاه ترین مرد جهان است از مقامات این کشور خوسته تا نام او را در کتاب(گینس) ثبت رکوردهای جهانی ثبت کنند.این درحالی است که براساس کتاب گینس، هم اکنون کوتاه ترین مرد جهان جونری بالاوینگ با پنجاه و نه سانتیمتر قد است.




نویسنده : علی
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 

ترسوندن عادل

 

 

-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل click here download

www.LxxL.ir :پسوورد

حجم :۵۱۷ KB




نویسنده : علی
شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

ایسنا- با قطعي شدن راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات اين شائبه به وجود آمد كه قرار است دسترسي به شبكه اينترنت جهاني محدود شود اما مسوولان مربوط اين موضوع را به هيچ عنوان قبول ندارند و اين دو شبكه را موازي هم قلمداد مي‌كنند.
شبكه ملي اطلاعات و اينترنتي داخلي كه به واسطه آن براي كشور محقق خواهد ‌شد به قدري براي مسوولان حوزه ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات مهم است كه عزم آن‌ها را براي پياده‌سازي هرچه سريع‌تر و البته جامع جزم كرده است.
بعد از بروز سوانح سايبري همچون استاكس‌نت، دوكو و مخاطراتي از اين قبيل به گفته كارشناسان راه‌اندازي چنين شبكه‌اي به نفع عموم است چراكه دريچه تهديدات به حد مطلوبي بسته مي‌شود و اين خود مي‌تواند به ايمني با كيفيتي منجر شود و هرگونه تهديدي را در نطفه خفه كند.
اما چالشي كه مي‌تواند روند اجراي چنين پروژه‌هايي را محدود كند اين است كه به نيازهاي مردم بر روي اين شبكه پاسخي مناسب داده نشده و در نتيجه موجب نارضايتي آن‌ها شود.
شبكه جهاني اينترنت با وضعيت كنوني داراي حجم وسيعي از اطلاعات است كه قابليت پاسخگويي به هر نوع نيازي را دارد؛ هرچند كه برروي آن اطلاعات زائد و نامناسب بسياري نيز وجود دارد كه از آن‌ها به عنوان ناپاكي ياد مي‌شود اما شبكه ملي اطلاعات براي مبارزه با اين ناپاكي‌ها آستين‌ها را بالا زده و درصدد است تا اينترنت پاك را نه تنها به ارمغان آورد بلكه به جهانيان عرضه كند.
حال با فرض چنين موضوعي اين سوال وجود دارد كه به راستي چگونه مي‌توان اين حجم عظيم از اطلاعات را با محتواي داخلي جبران كرد؟
دغدغه عمده‌اي كه اين روزها با قطعي شدن راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات، قطع و وصلي‌هاي ارتباطات اينترنتي و همچنين بسته شدن VPNها در ميان كاربران اينترنتي ايران شكل گرفت، اين بود كه چرا قرار است اينترنت را از ما بگيرند و اگر اينترنت محدود شود چگونه مي‌توان ارتباطات و تعاملات بين‌المللي حال حاضر را انجام داد؟ اوضاع تجارت الكترونيكي چه مي‌شود؟ امنيت شبكه ملي اطلاعات در برابر غول‌هاي اينترنتي و امنيتي چگونه حفظ خواهد ‌شد؟
البته با توضيحات مسوولان مي‌توان دريافت منظور از شبكه اطلاعات شبكه‌اي است كه محتواي آن به صورت مرحله‌اي و توزيع شده با اتصال چندين شبكه متفاوت همچون شباب و گمرك و ماليات محقق مي‌شود و تمام بنيه علمي كشور نيز بر روي بستر آن پياده‌سازي مي‌شود.
درباره دغدغه اصلي كاربران نيز كه از جدايي اينترنت از شبكه ملي اطلاعات ناشي مي‌شود، حكيم جوادي - رييس سازمان فناوري اطلاعات - در گفت‌وگو با ايسنا اذعان كرد: به هيچ عنوان دسترسي براي كاربران كشور به اينترنت محدود نمي‌شود و اينترنت به موازات شبكه ملي اطلاعات مشغول به كار خواهد بود چرا كه هر كدام Providerهاي مجزايي دارند كه مجزا از يكديگرند.
وزير ارتباطات نيز در مصاحبه اخير خود با يكي از رسانه‌ها با تأييد اين موضوع عنوان كرد كه هيچ محدوديتي براي دسترسي به اينترنت لحاظ نخواهد شد.




نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 369
بازدید ماه : 459
بازدید کل : 28520
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

علی ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : alidl0@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات